Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

ΑΠΟΚ Βελούχι - Π.Ο.Ελασσόνας (Δηλώσεις προπονητών)


Πηγή : EvrytaniaSport

Μετά το τέλος του παιχνιδιού στο Καρπενήσι  ,οι δύο προπονητές έκαναν τις παρακάτω δηλώσεις:

Αλέκος Αλεξανδρής (Ελασσόνα) : «Νομίζω ότι ήταν ένα καλό παιχνίδι, αν και οι καιρικές συνθήκες ήταν δύσκολες, τουλάχιστον για εμάς. Για εσάς εδώ είναι συνηθισμένο το φαινόμενο, εμείς δεν ήμασταν προετοιμασμένοι για αυτές τις συνθήκες. Πάλι τα παιδιά όμως ανταπεξήλθαν. Έπαιξε σημαντικό ρόλο ότι το γήπεδο είναι πλαστικό, γιατί εάν ήταν χόρτο θα ήταν πιο βαρύ. Είναι μια έδρα που πολύ δύσκολα θα περάσουν άλλες ομάδες. Μπορεί να φαίνεται το σκορ μεγάλο, αλλά είναι μια ομάδα που πραγματικά ήταν μαχητική και νομίζω ότι θα δημιουργήσει προβλήματα σε πάρα πολλές ομάδες που θα έρθουν εδώ.
Για το ντέρμπι με τον Πυργετό μας είπε τα εξής : «Το ματς δεν είναι ντέρμπι. Όσο σημασία έχει για εμάς το παιχνίδι το σημερινό, έτσι σημασία έχει και το παιχνίδι με τον Πυργετό. Ακόμα είναι πολύ νωρίς στο πρωτάθλημα, όλες οι ομάδες διεκδικούνε και έτσι όπως είναι η κατάσταση στην βαθμολογία με την έννοια ότι 4 σώζονται και οι υπόλοιπες πέφτουν. Οπότε καταλαβαίνεται πόσο δύσκολο θα είναι.»
Για το περιστατικό με τον φίλαθλο του ΑΠΟΚ μας δήλωσε τα ακόλουθα : «Δεν θα ήθελα να το σχολιάσω με την έννοια ότι εγώ έχω χάσει την μάνα μου πριν 15 ημέρες και όλους αυτούς τους θρασύδειλους πρέπει να τους απομονώνουν οι ίδιοι οι φίλαθλοι. Και όχι μετά να πετάγεται ο καθένας και να λέει ότι θα μου πάρει τα στοιχεία. Άμα θέλει να μου πάρει τα στοιχεία ο κύριος, να μου τα πάρει και να του δώσω και την διεύθυνση μου. Αλλά εγώ έθαψα την μάνα μου πριν 15 μέρες και δεν έχει κανένας δικαίωμα να μου βρίζει την μάνα μου. Εμένα σαν Αλέξη Αλεξανδρή μπορεί να μου πει ότι θέλει. Αν μίτοι άλλο ας έχει τα μούτρα να έρθει να μου το πει από μπροστά, δεν μπορεί δηλαδή με 5 ευρώ να γινόμαστε πουτάνες όλοι. Δεν έχει κανείς δικαίωμα με 5 ευρώ και 10 να ισοπεδώνει τα πάντα.»


Παύλος Σερμπέσης (ΑΠΟΚ Βελούχι) : «Παίξαμε σήμερα με έναν αντίπαλο που πραγματικά αξίζει να έχει τον ρόλο του φαβορί. Νομίζω ότι η δική μας ομάδα έχει ακόμη δρόμο μπροστά για να μπορέσει να συνειδητοποιήσει ότι αυτές οι ομάδες χρειάζεται να υπερβάλλεις τον εαυτό σου για να μπορέσεις να φέρεις κάποιο θετικό αποτέλεσμα. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στην ομάδα της Ελασσόνας, που πραγματικά είναι μια από τις καλύτερες ομάδες και μπορώ να πω ότι θα πάρει τον τίτλο του πρωταθλητή με σχετική ευκολία, γιατί βλέποντας τον άλλον διεκδικητή του τίτλου τον Πυργετό είμαι σε θέση να κρίνων ότι η Ελασσόνα έχει το προβάδισμα. Εμείς δυστυχώς προσπαθούμε με όποια μέσα και εάν έχουμε, με όποιους ποδοσφαιριστές και εάν έχουμε και το γνωρίζουμε αυτό. Είχαμε ένα πρόγραμμα πάρα πολύ δύσκολο, νομίζω ότι για μας εάν θέλετε το πρωτάθλημα θα ξεκινήσει από τον Αμπελωνιακό ότι κερδίσουμε εκεί και φυσικά ξεκινώντας στην έδρας από το ματς με τον Ταυρωπό. Είμαστε οι ομάδες που θα παλέψουμε για την παραμονή και μας έτυχε ότι το χειρότερο σε πρόγραμμα και για αυτό χρειάζεται να έχουμε την ψυχραιμία μας και την προσπάθεια που πρέπει να την συνεχίσουμε μέχρι που να φτάσουμε στον τελικό στόχο.»

Από το Ράδιο Ελασσόνα 88.4 και το elassonafc.blogspot.com,  ένα μεγάλο ευχαριστώ στον φίλο και συνεργάτη Παναγιώτη Κολλημένο (EvrytaniaSport) , για την παραχώρηση του ρεπορτάζ.